Názory lekárov
"Destilovaná voda by mala byť používaná, ak voda z voda zo zdroja vody na pitie (vodovod alebo balená) obsahuje viac ako 20 mg sodíka na liter."
Americká asociácia pre srdce (1986)
"Telesná potreba minerálov je do značnej miery uspokojovaná prostredníctvom jedál, nie príjmanou vodou."
(Americký medicínsky časopis)
"Voda z vodovodu neobsahuje žiadne látky na ktorých závisí ľudský život. Všetky potrebné výživové látky môžu byť získavané iba zo stravy alebo z výživových doplnkov."
"V súčasnosti sú zaužívané názory, že "tvrdá" voda znižuje šance na choroby ciev.
Tieto názory nie sú ničím podložené. Winton a McCabe ("Štúdie týkajúce sa mineralizácie vody a zdravia") uzatvára, že prehľady získané z literatúry z tejto oblasti nepotvrdzujú vplyv tvrdosti (obsah minerálnych látok) vody na stav ciev v organizme. ".
Allen McDaniels, M.D., z jeho knihy: "Voda---čo je v nej pre teba?"
"Tvrdosť vody" je základná príčina viacerých, ak nie všetkých chorôb vyplývajúcich z otráv spôsobených jedmi z črevného traktu. Tieto prechádzajú črevnými stenami a dostávajú sa do lymfatického systému, ktorý distribuuje jeho produkty a súčasne aj jedy do krvného systému. Toto je príčinou mnohých chorôb.
Tvrdosť vody" sú anorganické minerály vo vodnom roztoku. Keď tieto minerály vstúpia do tráviaceho traktu ihneď reagujú s tukmi, olejmi a prítomnými mastnými kyselinami, spôsobujú ich vyzrážanie do anorganického vápnika, kalcia, železa a podobných kde vytvárajú nerozpustné zložky."
Dr. Charles Mayo (klinika Mayo, Rochester, Minnesota)
Medzinárodne uznávaní experti na výživu
"Tajomstvo" zdravia spočíva vo vnútornej čistote! Byť na 100% zdravý znamená, že telo musí byť absolútne bez usadenín anorganických minerálov , ktoré pochádzajú z vody z vodovodných kohútikov, body z jazier, riek, prameňov, Anorganické minerály kontaminujú ľudské telo, vytvárajú kôru a zaťažujú cievny systém a zažívací trakt a oslabujú životne dôležité orgány."
"Keď destilovaná voda vstúpi do ľudského tela, nezanecháva žiadne zvyšky žiadneho druhu. Je bez akýchkoľvek solí. Je to najlepšia voda pre zdravo fungujúce obličky (83% vody). Je perfektná tekutina pre krv (83% vody), tiež pre funkcionalitu pľúc (86% vody), žalúdka, pečene (85% vody) a ďalších životne dôležitých orgánov. Prečo? Pretože je úplne bez anorganických minerálov. Je tak čistá, že všetky tekuté lieky sú vyrábané na jej báze."
"Najväčšie škody spôsobené anorganickými minerálmi---plus cholesterolom a soľami---je na malých artériách a ďalších cievach v mozgu (75% vody). Kôrnatenie artérií a zavápnenie ciev začína v ďeň, keď začnete prijímať anorganické chemikálie (a minerály z vodovodného kohútika) do vašich tiel."
Dr. Paul Bragg, N.D. Ph.T., z jeho knihy: "Šokujúca pravda o vode
"Destilovaná voda je najväčšie rozpúšťadlo na zemi. Iba voda môže vniknúť do ľudského tela bez akéhokoľvek poškodenia tkanív.
"To, čo sme si ako vedci a verejnosť nikdy neuvedomili je, že minerálne nazbierané v tele sú anorganického pôvodu, takže nemôžu byť telom využité. Jediné minerály, ktoré je telo schopné spracovať sú organického pôvodu (z ovocia a zeleniny). Všetky ostatné minerály prijaté ľudským telom musia byť z tela vylúčené.
"Dnes veľa progresívnych doktorov predpisuje svojim pacientom destilovanú vodu. Všetrky prístroje na podporu obličiek fungujú na princípe destilovanej vody."
Allen E. Banik, M.D. z jeho knihy: "Voľba je jasná"
"Najlepší spôsob čistenia vody je jej destilácia, pri ktorej sa voda zmení na paru, čím zabije všetky organizmy a tiež sa vylúčia všetky nečistoty."
Veľká kniha tajomstiev zdravia: 1991 Boardroom Reports Inc
"Destilovaná voda je najčistejšou možnou formou. Destilovaná voda pomáha vylúčiť z tela ťažké materiály."
Kto zabil kvasinky?; 1991 Vicki Glassburn
"Existuje iba jediná čistá voda a tou je destilovaná. Žiadna iná substancia na našej planéte nás neudržuje takými čistými a zdravými ako voda."
Zdravá výživa; 1993 Dr. James Balch, M.D.
"Ľuďom s diagnózou „chronický únavový syndróm" je na pitie odporúčaná destilovaná voda."
Ako zostať pred dverami ordinácie; 1994 Dr. Edward M. Wagner
"Zlatý štandard na čistenie vody je systém, ktorý vašu vodu destiloje a filtruje."
Dr. Robert D. Willix, Jr. M.D.; Srdcový chirurgovia; vydavatelia časopisu-Zdravie & Dlhovekosť
"Ak chcete piť vodu, mali by ste ju piť destilovanú, pokiaľ je to možné. Voda z horských prameňov nie je vhodná na pitie, pretože obsahuje anorganické minerály, ktoré ľudské telo nedokáže nijako využiť ani vyzrážať von z tela. Tieto anorganické minerály sa „zavesia" na cholesterol a vytvoria hrubý nános na artériách. Destilovaná voda prechchádza tomuto efektu.
"keď jete ovocie a zeleninu, konzumujete destilovanú vodu. Minerály sú vo vode odoberané zo zeme, rastlina ju destiluje a my ju potom jeme."
"Mohli ste niekedy počuť, že destilovaná voda "vylúhuje" minerály z tela. Je to iba čiastočne pravda. Minerály, ktoré táto destilovaná voda vylúhuje (odoberie) sú anorganické, ktorá telo nemôže využiť. Preto je tento efekt zdravý
Destilovaná voda nevylúhuje organické minerály, ktorá sú súčasťou štruktúry buniek. Keď sa raz minerál stane súčasťou bunky, nemôže byť z tela odobratý
Harvey and Marilyn Diamond; z ich knihy "Zdravý pre život" Warner Books - strana 35, 1985
Americké vojnonvé námorníctvo
" Destilovaná voda je na pitie bezpečná a nemá žiadne škodlivé účinky. Destilácia iba odoberie z vody v nej rozpustená minerály, ktoré sa nachádzajú v prírodnej vode."Rozkaz oddelenia zdravotných služieb Americkej armády MUDr. Raymond H. Bishop, junior Major Generál, - Medicínske oddiely. 23.5.1983
"Destilovaná voda neobsahuje žiadne látky, ktoré by mohli škodiť ľudskému telu. Môže byť užitočné si zapamätať, že destilovaná voda je jediná voda pre posádky počas plavieb na mori."
26.5.1983 oddelenie poľnohospodárstva Spojených štátov amerických oddelenie výživy obyvateľstva Frank N. Hepburn; vedúci odboru skúmania dát súvisiacich s výživou
"Je zložité dodržiavať pravidlá diéty s obmedzením sodíka, keď voda z vodovodnej siete obsahuje viac, ako 20miligramov sodíka na liter.
Americká agentúta ochrany životného prostredia - 1976, Národná vedecká asociaácia - 1977.
Názory spotrebiteľov
"Vysoko mineralizaovaná tvrdá voda úzko súvisí s tvorbou obličkových kameňov".
Oddelenie vzťahov s verejnosťou štátu Kalifornia Správa o pitnej vode júl 1976
Asociácia certifikujúca kvalitu vody v USA
"...Množstvo minerálov nachádzajúcich sa v pitnej vode are je zanedbateľné v porovnaní s ih množstvom v strave, ktorú požívame. Z dôvodu, že obsah minerálov v pitnej vode je rôznorodý, čo sa týka množstva druhov porovnaní s, ich najdôležitejším zdrojom sú minerály obsiahnuté v ovocí a zelenine."
Brožúra č 20 asociácie pre kvolitu vody - "Objavme destilovanú vodu"

