ZÁRUKA, PREDĹŽENÁ ZÁRUKA, ZÁRUKA OKAMŽITEJ VÝMENY, BEZPLATNÉ ZÁRUČNÉ OPRAVY NA MIESTE (ON-SITE)


OBSAH:

  1. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ OPRAVY
  2. PREDĹŽENÁ ZÁRUKA
  3. ZÁRUKA OKAMŽITEJ VÝMENY
  4. BEZPLATNÉ ZÁRUČNÉ OPRAVY NA MIESTE (ON-SITE)
  5. FAQ (NAJČASTEJŠIE OTÁZKY)

ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ OPRAVY


Ak sa vám tovar kúpený na e-shope www.mojavoda.sk pokazí bežným používaním, neváhajte a príďte ho reklamovať. Kým je v záruke, máte servis zadarmo.

  • Dĺžka trvania: 24 mesiacov pre fyzické osoby aj právnické osoby, ak nie je stanovené inak.
  • Krytie: Zákonná záruka sa vzťahuje na vady a výrobné chyby, ktoré sa vyskytnú a začína plynúť plynúť dňom prevzatia tovaru alebo služby.
  • Výnimky zo záruky: Zákonná záruka sa nevzťahuje na nasledujúce prípady:
    • Vady spôsobené nesprávnym používaním, nastavením alebo údržbou zariadenia v rozpore s návodom na obsluh alebo pokynmi dodávateľa Crystal Water s.r.o.
    • Vady spôsobené zanedbaním pravidelného servisu zariadenia.
    • Odmietnutie pravidelného odborného servisu v doporučenom intervale určenom dodávateľom.
    • Vady spôsobené neodborne vykonanou inštaláciou, manipuláciou alebo neoprávnenými zásahmi do zariadenia.
    • Vady spôsobené vonkajšími vplyvmi, ako sú napríklad živelné pohromy, atmosférické výboje, prepätie v elektrickej sieti a iné vonkajšie udalosti, ktoré nemajú pôvod v samotnom produkte.
    • Vady spôsobené použitím neoriginálnych náhradných dielov, filtračných vložiek, náplní alebo soľných kryštálov/tabliet, ktoré neboli odporučené alebo dodané spoločnosťou Crystal Water s.r.o.
    • Bežné opotrebenie komponentov, ktorých životnosť je obmedzená ich funkčnosťou (napr. tesnenia, spotrebné materiály).
    • Vady spôsobené nevyhovujúcou kvalitou vstupnej vody, ktorá presahuje špecifikácie uvedené v návode na obsluhu, alebo nadmerným zanesením zariadenia v dôsledku nedostatočnej údržby.
      • Táto výnimka neplatí v prípade, ak zákazník dodržuje pravidelný platený servis a servisné prehliadky, viď. časť podmienky platnosti záruky.
    • V prípade, že podmienky platnosti záruky neboli dodržané alebo boli uznané výnimky zo záruky, tak platí, že všetky úkony spojené s nápravou kvality upravenej vody alebo opravou dodaných zariadení musí zákazník plne uhradiť:
      • Dopravu na miesto opravy
      • Vykonanú prácu
      • Vymenené filtračné vložky, náplne a iné komponenty
      • Vymenené náhradné diely
  • Uplatnenie reklamácie: V prípade, že sa počas záručnej doby vyskytne vada, kontaktujte nás prosím bezodkladne e-mailom na obchod@crystalwater.sk.
    • Reklamovaný produkt alebo zariadenie je potrebné doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie.
      • Ak máte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka.
      • Ak nemáte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
      • Službu bezplatné záručné opravy na mieste je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty alebo predĺženej záruky.
    • K reklamácii je potrebné priložiť, tieto dokumenty:
      • Kópiu dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad).
      • Popis reklamovanej vady a okolností jej vzniku.
      • Kópiu dokladu o montáži (ak bola vykonaná odbornou firmou).
      • Kópie servisných protokolov potvrdzujúcich vykonanie pravidelných servisných prehliadok.
  • Lehota pre vybavenie reklamácie: Reklamácia bude vybavená v súlade so zákonom, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom, SMS správou alebo telefonicky.
  • Záruka sa predĺži o čas záručnej opravy: Čas záruky sa vám predlžuje o čas, ktorý je tovar v servise na záručnej oprave. To znamená, že ak ste spotrebiteľ a kúpili ste tovar napr. 1. 1. 2024, záruka by mala trvať do 31. 12. 2026. Ak bude záručná oprava tovaru trvať napríklad 14 dní, vaša záruka na tovar bude predĺžená do 14. 1. 2027. Dĺžka záručnej opravy sa počíta odo dňa odovzdania tovaru na záručnú opravu až po deň, ktorý vám bolo oznámené vybavenie opravy s výzvou na prevzatie.
  • Opakované poruchy a výmena tovaru: Zákon určuje, kedy za pokazený tovar dostanete nový alebo vám vrátime peniaze. Sú to 2 prípady:
    • Ak sa počas záručnej doby už trikrát vyskytla tá istá porucha, ktorú pokrýva záruka, pričom všetky poruchy musia byť potvrdené servisom.
    • Väčší počet porúch, ktoré sa vyskytli na zariadení v záručnej lehote súčasne. Za väčší počet porúch sa považujú najmenej tri rôzne poruchy, pričom každá z nich samostatne bráni v riadnom používaní zariadenia.
    • Ak vám pri reklamovaní vymeníme tovar za nový, začína na ňom plynúť nová záručná doba odo dňa, keď si ho prevezmete.

Vrátiť sa na začiatok↑


PREDĹŽENÁ ZÁRUKA


Pri niektorých produktoch je možné predĺženie 2-ročnej zákonnej záruky až o niekoľko rokov. S predĺženou zárukou sa vyhnete zvýšeným nákladom pri prípadnej poruche po skončení zákonnej záruky.

  • Dĺžka trvania: Pri niektorých produktoch je možné predĺženie zákonnej záruky až o niekoľko rokov.
  • Krytie: Predĺžená záruka pokrýva bezplatné záručné opravy na mieste.
  • Podmienky platnosti záruky: Pre platnosť záruky je nevyhnutné dodržiavanie nasledujúcich podmienok:
    1. Pravidelný platený servis: Zariadenie musí byť podrobené pravidelnému platenému servisu minimálne jedenkrát ročne.
    2. Prvý servis: Prvý servis musí byť vykonaný najneskôr do 12 mesiacov od dátumu zakúpenia zariadenia.
    3. Objednanie servisu: Zákazník je zodpovedný za včasné objednanie servisu s dostatočným časovým predstihom prostredníctvom e-mailu na adrese servis@mojavoda.sk.
    4. Intervaly ďalších servisných kontrol: Intervaly nasledujúcich servisných kontrol budú určené spoločnosťou Crystal Water s.r.o. na základe kvality vstupnej vody a miery znečistenia osadených filtrov a komponentov zariadenia.
    5. Používanie originálnych komponentov a súčastí: Používanie výhradne originálnych náhradných dielov, filtračných vložiek, náplní alebo soľných kryštálov/tabliet, ktoré boli odporučené alebo dodané spoločnosťou Crystal Water s.r.o.
  • Výnimky zo záruky: Predĺžená záruka sa nevzťahuje na nasledujúce prípady:
    • Vady spôsobené nesprávnym používaním, nastavením alebo údržbou zariadenia v rozpore s návodom na obsluh alebo pokynmi dodávateľa Crystal Water s.r.o.
    • Vady spôsobené zanedbaním pravidelného servisu zariadenia.
    • Odmietnutie pravidelného odborného servisu v doporučenom intervale určenom dodávateľom.
    • Vady spôsobené neodborne vykonanou inštaláciou, manipuláciou alebo neoprávnenými zásahmi do zariadenia.
    • Vady spôsobené vonkajšími vplyvmi, ako sú napríklad živelné pohromy, atmosférické výboje, prepätie v elektrickej sieti a iné vonkajšie udalosti, ktoré nemajú pôvod v samotnom produkte.
    • Vady spôsobené použitím neoriginálnych náhradných dielov, filtračných vložiek, náplní alebo soľných kryštálov/tabliet, ktoré neboli odporučené alebo dodané spoločnosťou Crystal Water s.r.o.
    • Bežné opotrebenie komponentov, ktorých životnosť je obmedzená ich funkčnosťou (napr. tesnenia, spotrebné materiály).
      • Táto výnimka neplatí v prípade, ak zákazník dodržuje pravidelný platený servis a servisné prehliadky, viď. časť podmienky platnosti záruky.
    • Vady spôsobené nevyhovujúcou kvalitou vstupnej vody, ktorá presahuje špecifikácie uvedené v návode na obsluhu, alebo nadmerným zanesením zariadenia v dôsledku nedostatočnej údržby.
      • Táto výnimka neplatí v prípade, ak zákazník dodržuje pravidelný platený servis a servisné prehliadky, viď. časť podmienky platnosti záruky.
    • V prípade, že podmienky platnosti záruky neboli dodržané alebo boli uznané výnimky zo záruky, tak platí, že všetky úkony spojené s nápravou kvality upravenej vody alebo opravou dodaných zariadení musí zákazník plne uhradiť:
      • Dopravu na miesto opravy
      • Vykonanú prácu
      • Vymenené filtračné vložky, náplne a iné komponenty
      • Vymenené náhradné diely
  • Uplatnenie reklamácie: V prípade, že sa počas záručnej doby vyskytne vada, kontaktujte nás prosím bezodkladne e-mailom na obchod@crystalwater.sk.
    • Reklamovaný produkt alebo zariadenie je potrebné doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie.
      • Ak máte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka.
      • Ak nemáte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
      • Službu bezplatné záručné opravy na mieste je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty alebo predĺženej záruky.
    • K reklamácii je potrebné priložiť, tieto dokumenty:
      • Kópiu dokladu o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad).
      • Popis reklamovanej vady a okolností jej vzniku.
      • Kópiu dokladu o montáži (ak bola vykonaná odbornou firmou).
      • Kópie servisných protokolov potvrdzujúcich vykonanie pravidelných servisných prehliadok.

Vrátiť sa na začiatok↑


ZÁRUKA OKAMŽITEJ VÝMENY


Vybavovanie záručných reklamácií môže trvať až 30 dní. So službou Okamžitá výmena na vybavenie reklamácie nečakáte, tovar vymeníme ihneď za nový.

  • Hlavné výhody okamžitej výmeny:
    • Nečakáte 30 dní na vybavenie záručnej reklamácie
    • Reklamovaný tovar vám počas záručnej doby okamžite vymeníme za nový s 24-mesačnou zárukou.
  • Ako si objednať službu okamžitá výmena?
    • Službu si môžete zakúpiť spolu s tovarom. Ponuka je zobrazená na e-shope priamo pri tovare.
  • Viac o tejto službe:
    • Cena Okamžitej výmeny je zobrazená na e-shope priamo pri tovare.
    • V prípade záručnej reklamácie nečakáte na vybavenie 30 dní, reklamáciu vybavíme okamžite pri jej uplatnení výmenou za nový tovar.
    • Ak tovar nemožno vymeniť, vrátime vám peniaze za službu späť.
    • V rámci uplatnenia nemáte nárok na vrátenie peňazí, možná je len výmena.
    • Okamžitá výmena sa vzťahuje na všetky poruchy, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie.
    • Služba je platná 24 mesiacov od nákupu.
    • Uplatnenie služby je jednorazové, k vymenenému tovaru si môžete opäť prikúpiť službu Okamžitej výmeny.
    • Okamžitú výmenu je možné kúpiť iba pri nákupe tovaru.
    • Služba je dostupná len pre fyzické osoby.

Vrátiť sa na začiatok↑


BEZPLATNÉ ZÁRUČNÉ OPRAVY NA MIESTE (ON-SITE)


Služba Bezplatné záručné opravy na mieste alebo On-Site záruka je poistenie bezplatnej dopravy servisného technika k zákazníkovi v prípade reklamácie po celú dobu záruky. Službu je možné zakúpiť len k vybraným produktom.

  • Hlavné výhody služby bezplatné záručné opravy na mieste:
    • V prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka.
    • V prípade reklamácie nečakáte na vybavenie 30 dní. Termín opravy zariadenia u vás, vykonáme po predošlej dohode čo najskôr, ako to bude technicky možné.
  • Ako si objednať službu bezplatné záručné opravy na mieste?
    • Službu si môžete zakúpiť spolu s tovarom. Ponuka je zobrazená na e-shope priamo pri tovare.
    • Niektoré vybrané zariadenia majú túto službu automaticky obsiahnutú priamo v cene zariadenia a pri týchto zariadeniach nie je potrebné za službu priplácať.
    • Službu je možné dokúpiť aj počas trvania zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.
  • Čo v prípade reklamácie, ak som si túto službu nezakúpil?
    • Ak túto službu nemáte zakúpenú, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
    • Službu je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.
  • Viac o tejto službe:
    • Cena služby bezplatné záručné opravy na mieste je zobrazená na e-shope priamo pri tovare.
    • Ak produkt alebo zariadenie nie je možné opraviť na mieste, vrátime vám peniaze za službu späť.
    • Služba je platná počas zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.
    • Uplatnenie služby je jednorazové, k vymenenému tovaru si môžete opäť prikúpiť službu Bezplatné záručné opravy na mieste.
    • Služba je dostupná pre fyzické aj právnické osoby.

Pripravili sme pre vás prehľadnú tabuľku kde sme porovnali aký je rozdiel v tom, keď zákazník má a keď nemá zaplatené bezplatné záručné opravy na mieste a aké ďaľšie poplatky sú s tým spojené.

Časový rámecZaplatené Bezplatné záručné opravy na miesteĎalšie poplatkyVýjazdServisný poplatokPoplatok za náhradné diely
Do 1. servisuÁnoŽiadneBezplatnýŽiadnyŽiadne
Medzi platenými servismiÁnoŽiadneBezplatnýŽiadnyŽiadne
Zákazník odmietol servisnú prehliadku

Áno

Servisný poplatok + náhradné dielyBezplatnýPlatí saPodľa príčiny závady
Do 1. servisuNiePoplatok za záručné opravy na miestePoplatok za záručné opravy na miesteŽiadnyŽiadne
Medzi platenými servismiNiePoplatok za záručné opravy na miestePoplatok za záručné opravy na miesteŽiadnyŽiadne
Zákazník odmietol servisnú prehliadkuNiePoplatok za záručné opravy na mieste + servisný poplatok + náhradné dielyPoplatok za záručné opravy na miestePlatí saPodľa príčiny závady

Vrátiť sa na začiatok↑


FAQ (NAJČASTEJŠIE OTÁZKY)

  1. Poskytujete úpravu vody úplne bez starosti "na kľúč"?
  2. Ak si nezakúpim službu "bezplatné opravy na mieste" ?
  3. Aký je rozdiel v tom keď mám a nemám zaplatenú službu "bezplatné záručné opravy na mieste"?
  4. Ak odmietnem platený servis?
  5. Ak vykonám inštaláciu svojpomocne?
  6. Ak inštaláciu vykonal autorizovaný technik a dodržujem aj pravidelný servis?

Poskytujete úpravu vody úplne bez starosti "na kľúč"?

  • Áno, poskytujeme komplexnú úpravu vody, úplne bez starostí "na kľúč", od rozboru vody, cez odborný návrh úpravy vody až po realizáciu a spustenie úpravne priamo u zákazníka so záručným a pozáručným servisom.

Ak si nezakúpim službu "bezplatné opravy na mieste" ?

  • Ak túto službu nemáte zakúpenú, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
  • Službu je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.

Aký je rozdiel v tom keď mám a nemám zaplatenú službu "bezplatné záručné opravy na mieste"?

Pripravili sme pre vás prehľadné tabuľky kde sme porovnali aký je rozdiel v tom, keď zákazník má a nemá zaplatené záručné opravy na mieste a aké ďaľšie poplatky sú s tým spojené.

Ak zákazník má zaplatené bezplatné záručné opravy na mieste:

Časový rámecĎalšie poplatkyVýjazdServisný poplatokPoplatok za náhradné diely
Do 1. servisuŽiadneBezplatnýŽiadnyŽiadne
Medzi platenými servismiŽiadneBezplatnýŽiadnyŽiadne
Zákazník odmietol servisnú prehliadkuServisný poplatok + náhradné dielyBezplatnýPlatí saPodľa príčiny závady

 

Ak zákazník nemá zaplatené bezplatné záručné opravy na mieste:

Časový rámecĎalšie poplatkyVýjazdServisný poplatokPoplatok za náhradné diely
Do 1. servisuPoplatok za záručné opravy na miestePoplatok za záručné opravy na miesteŽiadnyŽiadne
Medzi platenými servismiPoplatok za záručné opravy na miestePoplatok za záručné opravy na miesteŽiadnyŽiadne
Zákazník odmietol servisnú prehliadkuPoplatok za záručné opravy na mieste + servisný poplatok + náhradné dielyPoplatok za záručné opravy na miestePlatí saPodľa príčiny závady

Ak odmietnem platený servis?

Ak zákazník odmietne platený servis, tak v prípade reklamácie zariadenia na úpravu vody môžu nastať dva prípady:

  • Ak máte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka.
    • Ak sa na zariadenie vzťahuje záruka, tak platia záručné podmienky v plnom znení.
    • Ak sa na zariadenie nevzťahuje záruka, tak zákazník platí poplatok za servis a za náhradné diely podľa príčiny závady.
  • Ak nemáte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
    • Ak sa na zariadenie vzťahuje záruka, tak platia záručné podmienky v plnom znení.
    • Ak sa na zariadenie nevzťahuje záruka, tak zákazník platí poplatok za servis a za náhradné diely podľa príčiny závady.
    • Službu bezplatné záručné opravy na mieste je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.

Ak vykonám inštaláciu svojpomocne?

Ak sú splnené všetky záručné podmienky, tak aj v prípade, že inštaláciu nezabezpečila firma Crystal Water s.r.o., tak sa na zariadenia vzťahujú záručné podmienky.

  • Ak máte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka.
    • Ak sa na zariadenie vzťahuje záruka, tak platia záručné podmienky v plnom znení.
    • Ak sa na zariadenie nevzťahuje záruka, tak zákazník platí poplatok za servis a za náhradné diely podľa príčiny závady.
  • Ak nemáte zakúpenú službu bezplatné záručné opravy na mieste, tak v prípade reklamácie je potrebné reklamovaný produkt alebo zariadenie doručiť na vlastné náklady na adresu nášho skladu → Mojavoda.sk (Crystal Water s.r.o.), Dolné Srnie 215, 916 41, Dolné Srnie a reklamácia bude vybavená v rámci zákonnej lehoty.
    • Ak sa na zariadenie vzťahuje záruka, tak platia záručné podmienky v plnom znení.
    • Ak sa na zariadenie nevzťahuje záruka, tak zákazník platí poplatok za servis a za náhradné diely podľa príčiny závady.
    • Službu bezplatné záručné opravy na mieste je možné dokúpiť počas trvania zákonnej záručnej lehoty a predĺženej záruky.

Ak inštaláciu vykonal autorizovaný technik a dodržujem aj pravidelný servis?

  • Toto je úplne najlepšie možné riešenie a v prípade reklamácie alebo poruchy zariadenia, vykonáme opravu alebo servis priamo na adrese zákazníka a zákazník neplatí žiadne ďaľšie poplatky.

Vrátiť sa na začiatok↑